Jesteznova preruseni v AM3358

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 16 16:05:31 CET 2014

Je mi sice divné, že to nezačíná v nule, ale je to tak akorát. Dělám s cortex-R4, který jich má 13 a Ačko má 2 druhy navíc
(hypervisor a monitor).

Hmm, tak je to trochu jinak. Co používám je asi specialitka pro ARMv6 a ARMv7 architekturu, podle toho, co píšou v kap 6.2
... a dále ...
Vypadá to že podle 6.2.3 si ty přerušení, respektive od jakého zařízení přišlo, musíte zpracovávat sám, když to spadne do
přerušení FIQ nebo IRQ typu?
Hmm asi ano viz Figure 6-2 a Figure 6-3. na str 461.

Zkusil bych se podívat přímo na stránky ARMu, jestli to není v popisu architektury/cortexu-A8, vyšťoural jsem tam spoustu
věcí, o kterých TI předpokládá, že se všeobecně ví. Minimálně by tam měl být popis přerušení. Poslední dva (FIQ, IRQ) by
měly být rezervovány na přerušení od periférií, zbytek je reset a systémové tentonoc.

Moje znalosti bohužel začínají a končí architekturou ARMv7. Tohle je zřejmě nějaký jiný ARM :-)

ced