Jesteznova preruseni v AM3358

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 16 23:06:09 CET 2014

Hmm, ano, neměl jsem chuť se podívat a zmátl mě datasheet. Registry jsem vůbec nepoznával ...
Co cortex to jiný guláš :-)

Ale nepředpokládal bych, že to kompilátor schová. U toho Rka je na schování pro FIQ a IRQ speciální kus křemíku s latencí
až 20 cpu cyklů (program běží). Ale zase neumí nested přerušení. Ne, že by to bylo na škodu :-)

Jak to tak čtu, tak neschová; tedy uloží LR, CSPR, nastaví u něj I a F  a A bity, přepne se do ARM módu (přerušení musí
být ARM ne Thumb (alespoň ze začátku)), pak pár skoků, a na adresu z tab 26-3 si zapíšou vektory.

A opět jsem psal blbosti:
R  má 8 základních vektorů přerušení, A má 9 (+ SMC) viz
http://infocenter.arm.com/help/index.jsp?topic=/com.arm.doc.ddi0344k/Beifighh.html

Celý dokument, nebo jeho kapitoly se dá stáhnout jako PDF (na konci stránky je odkaz)

Mimochodem tabulky na straně 4902 a dále jste viděl? Table ROM 26-1 26-2; RAM 26-3

Pro vás budou asi zajímavé adresy

4030CE04h
4030CE1Ch

Do těch se pak zapisují aplikační obsluhy. Nezapomenout při návratu z LR registru odečíst nic, 4 nebo 8 dle typu přerušení.

ced