Re: OT na sobotu: Sůl do kuchyně se sníženým obsahem sodíku ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 13 12:33:09 CET 2014

Docela mě to překvapilo. Babička užívala kalium chloratum a byly to docela
malé tabletky. Ale asi si to špatně pamatuju, teď koukám, že mají 500 mg.

Ale asi není vhodné tím jídlo přesolit:

Příznaky předávkování: svalová slabost, brnění a mravenčení v končetinách
(parestezie), ochrnutí, nepravidelnosti v srdečním rytmu až zástava srdce.
Při výskytu těchto příznaků přerušte užívání přípravku a okamžitě vyhledejte
lékaře!

:-)

PH

Od: Balu balu na k-net.fr(mailto:balu na k-net.fr)
"tu sa to tiez predava. Pozeral som co je to za kravinu :-) zvyseny obsah
drasliku nue je problem?