Re: OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 9 11:22:49 CET 2014

Vy to mate o to horsie, ze mate ten dlzen v priezvisku.

Ja ho sice oficialne v krstnom mene mam, ale na 99% si ho nepisem :-)

Mimochodom, mojmu otcovi pri priženení sa na Slovensko zrusili z mena ł
(skrtnute l - som zvedavy, ako sa s tymto popasuje ta kombinacia
hacknuteho popcornu a mailmanu ;-) ), takze nejaky velky vyznam tej
diakritike nepriklada ani stat, preco by som mal ja... ;-)

wek