OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Prosinec 9 11:13:44 CET 2014

Tak ja nad diakritikou ani nerozmyslam, mne rychlost pisania vtedy
klesne daleko pod 30% :) od mojich 7 rokov som zvyknuty, ze na pocitaci
(Atari sa so slovencinou nerobilo) sa pise bez diakritiky a stale som sa
nepreorientoval...

Jaro