OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 9 10:51:47 CET 2014

No, s tím právě zásadně nesouhlasím.

Vaše příspěvky čtu pokaždé a téměř vždy celé - právě proto, že mi
prakticky vždycky něco přinesou... Zcela nezávisle na tom, zda jsou
kýmkoliv jiným považovány za OT - právě v tom OT je často největší přínos.

Nepotřebuju Vám lichotit a nedělám to (stejně jako u nikoho jiného),
prostě jen konstatuju skutečnost. Kdyby to bylo obráceně, napsal bych to
úplně stejně na rovinu.

Takže zpět k té diakritice: ono opravdu nejde o to, že nepíšete s
diakritikou (to klidně dělejte dál), ale že Váš klient poškozuje citace
od ostatních...

--
Jirka