OT: zpozdeni vlaku

Úterý Prosinec 2 15:34:35 CET 2014

Dne 2. prosince 2014 9:31 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napsal(a):

>  Tady si dovolím trochu nesouhlasit - naopak mám pocit, že dráhy obecně na
> to jak jsou velký podnik improvizují mohutně. (Někdy až to není milé :-)
>
> Ale představa, že sběračema olámete led je mylná. Sběrač je poměrně křehký
> a má malý tlak na trolej (několik málo kilo - bohužel nemůžu najít detaily)
> Navíc styčná plocha lyžiny (smykadla) je vyložena uhlíkem pro nízký kluzný
> odpor, takže nějaké mechanické namáhání od něj čekat nelze.
>

> Ten včerejší led nešel z plotu ani kladivem. :-)

Dneska ráno jsem osekával auto od ledu, abych mohl odjet. Mám elektricky
vyhřívané čelní sklo a stejně to nešlo tak lehce. trvá to pár minut, než se
mezi ledem a sklem vytvoří vrstva vody a led jde pak oškrábat. A stejně mi
připadalo, že to šlo dolů až když se přidal teplý vzduch po ohřátí motoru.

P.K.