<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 2. prosince 2014 9:31 Petr Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Tady si dovolím trochu nesouhlasit - naopak mám pocit, že dráhy
    obecně na to jak jsou velký podnik improvizují mohutně. (Někdy až to
    není milé :-)<br>
    <br>
    Ale představa, že sběračema olámete led je mylná. Sběrač je poměrně
    křehký a má malý tlak na trolej (několik málo kilo - bohužel nemůžu
    najít detaily)<br>
    Navíc styčná plocha lyžiny (smykadla) je vyložena uhlíkem pro nízký
    kluzný odpor, takže nějaké mechanické namáhání od něj čekat nelze.<br>
    <br>
    <br>
    Ten včerejší led nešel z plotu ani kladivem. :-)<br></div></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Dneska ráno jsem osekával auto od ledu, abych mohl odjet. Mám elektricky vyhřívané čelní sklo a stejně to nešlo tak lehce. trvá to pár minut, než se mezi ledem a sklem vytvoří vrstva vody a led jde pak oškrábat. A stejně mi připadalo, že to šlo dolů až když se přidal teplý vzduch po ohřátí motoru.<br></div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>