OT: zpozdeni vlaku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Prosinec 2 09:31:56 CET 2014

Tady si dovolím trochu nesouhlasit - naopak mám pocit, že dráhy obecně
na to jak jsou velký podnik improvizují mohutně. (Někdy až to není milé :-)

Ale představa, že sběračema olámete led je mylná. Sběrač je poměrně
křehký a má malý tlak na trolej (několik málo kilo - bohužel nemůžu
najít detaily)
Navíc styčná plocha lyžiny (smykadla) je vyložena uhlíkem pro nízký
kluzný odpor, takže nějaké mechanické namáhání od něj čekat nelze.

Ten včerejší led nešel z plotu ani kladivem. :-)

Petr