TV konvertory Alcad - pouziti na DVB-T ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Srpen 31 12:45:46 CEST 2014

Možná tu někdo dělá do TV rozvodů a STA.
Mám dotaz na  Alcad konvertory typ CO-405.

http://www.eltasat.cz/satelitni-a-dvb-t-technika/kanalovy-konvertor-alcad-co-405
http://www.t-cz.com/kanalovy-konvertor-alcad-co-405_d3667.html
Používají se pro konverzi např z UHF do VHF TV  pásma, umí to u UHF/UHF....
Ovšem všude je zdůrazněno, že _není určen ke konverzi DVB-T signálu_.
např. strana 5 dokumentace: http://www.antech.cz/cz/pdf/man-cz-905.pdf
  Chápu to tak, že při převodu z VHF do UHF je jiná norma DVB-T v VHF
pásmu ( šířka 7 MHz )
V UHF pak 8MHz.

Jenomže na webu je zmínka, že nevyhovuje konverze díky použití syntézy v
konvertoru.

Přeladil jednu vložku z 51/22 kanál ( tedy UHF/UHF) a normálně to
funguje.   Mám ale strach to nasadit do ostrého provozu, zvlášť když
všude varují před použitím pro DVB-T signál.
Ví někdo nějaký důvod proč by to nemělo fungovat?
Díky JaKub