Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Srpen 26 13:12:18 CEST 2014

jenom tak pro zajimavost, co je za problem s bezdiskovymi stanicemi?
dnesni servery podle me maji dost vykonu na to, aby stanice fungovaly
bez problemu. V CERNu jsou vsechny front-end controllery take bezdiskove
a jede to. Nerikam ovsem ze bez problemu ;)
.d.