RE: Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Srpen 26 12:37:55 CEST 2014

Zdravím,

je to na dlouhou diskusi, zda cloud bude téměř všude či ne. Podobná věc už
nedávno existovala a zanikla. Byly to svého času velmi populární bezdiskové
stanice. Skoro v každém větším podniku, kde si pořídili centrální server, to
měli. A dnes jsou zcela zapomenuty...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel