Jen tak pro radost (ale vlastně to není OT)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 26 13:29:19 CEST 2014

No, kreslíte plošné spoje nebo programujete FPGA na bezdiskových stanicích? Jsou servery přes půl Evropy? Každé spojení se
šifruje a ověřuje? A kolik uživatelů? /ilustrativní příklad/

Pokud je odpověď ano a poslední > 100, to pak nejede ale pouze jde, ve špičce zácpa :-). To je ten problém.
Výkon serverů je většinou dostatečný to ano. Tedy až na výkon diskového pole.

ced