Re: tolerance napětí sítě

Úterý Srpen 19 13:30:59 CEST 2014

Dekuji za informaci, provozuji neco podobneho.puvodne to melo byti
jednoduche blbuvzdorne a snadno opravitelne.
Nakonec se mi to zdalo moc zrave a tak tam mam procesor, ktery se stara o
takove ty postradatelne nepotrebnosti jako jsou LEDky,mereni  a prave
probirany bezpecnpostini prvek. Tranzistor je ovladan komparatorem v
STM32L0, reakcni doba vychazi na cca 10us, od prekroceni meze napeti po
plne otevreni tranzisotu.