tolerance napětí sítě

Úterý Srpen 19 14:55:53 CEST 2014

No stane se. Já mám ten zdroj proti takovému přepětí jištěný tak, že tam
je ten fetový omezovač co to zatíží proudem max. 150A (jmenovitý je
20A), mezi trafem a usměrňovačem jsou ve všech 6 fázích (12 cestné
usměrnění) rychlé 10A pojistky. Takže záleží jak to přepětí bude velké a
jak dlouho bude trvat, buď to pojistky přežijou nebo ne. V krajním
případě odejde ten zatěžovací FET a nejspíš pak ten zdroj zkratuje. I
kdyby to vlítlo až do předřadníků k ledkám, jsou tam na vstupech
pojistky a transily. Bylo by nemilé lézt po štaflích a vyndávat destičky
ze stropu, ale bylo by to jen tam, kde se zrovna svítí :-) Já myslím že
nic víc pro to dělat nemůžu. Jen jsem si tady chtěl ujasnit, co se od té
sítě dá (aspoň teoreticky) očekávat. Je na jednu stranu fakt že norma je
nějak napsaná a síť by tomu měla odpovídat, ale těžko se ubránit takovým
závadám, kdy třeba vypadne jedna fáze a může to takhle zůstat pěkně dlouho.

Anděl