Krabicka pre uni DPS - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 7 14:05:44 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 7.8.2014 od Andrej Jancura:

> Moja otazka prva je, ci sa da urobit nejaka predtlac na otvory
> srobikov, ktora by sa dala vypalit len hrotom letovacky a dobrusit
> pilnikom, pripadne vylomit srobovakom.

Tak já nevím, co to znamená predtlač na otvory šrobikov, ale ovtory
pro šrouby se dají normálně "vyrobit". Ta krabička, kterou jsem tiskl
v posledním videu přece měla otvory pro šrouby. Jen jsem na spodním
dílu vymodeloval malé zahloubení, tak jsem ho zvětšoval, jinak by
hlava koukala ven a nebyla by celá zapuštěná.

A otvory pro závity jsem schválně vymodeloval tenčí, protože jsem
potom vrtákem upravoval na přesných 2,5 mm a následně do nich řezal
závit. Kdybych závity neřezal, nebylo by potřeba je převrtávat.

> Druha otazka sa tyka pevnosti toho materialu. Na tom mojom bastli
> sice este nie su, ale urcite si vies predstavit po stranach
> konektory. Zatial holdujem klasickej Cannon DB9. Myslis si, ze by
> ten plast vydrzal tlak pri pripajani a vytahovani protikusu a cele
> sa to nedolamalo v skusobnej prevadzke?

No jistě, že to ten plast vydrží. Pokud konektor nepřipojuješ
kladivem.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem