Krabicka pre uni DPS - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 15:11:54 CEST 2014

Ahoj,

> Původní zpráva ze dne 7.8.2014 od Andrej Jancura:

> Tak já nevím, co to znamená predtlač na otvory šrobikov, ale ovtory
> pro šrouby se dají normálně "vyrobit". Ta krabička, kterou jsem tiskl
> v posledním videu přece měla otvory pro šrouby. Jen jsem na spodním
> dílu vymodeloval malé zahloubení, tak jsem ho zvětšoval, jinak by
> hlava koukala ven a nebyla by celá zapuštěná.

Elektroinstalacnu krabicu na zasuvky ci vypinace do steny si urcite uz
videl. Tam su take hotove predtlacene otvory, ktore sa daju normalne
vylomit srobovakom podla potreby. Tak take nieco som mal na mysli.
Samozrejme, je mi jasne, ze budu bud sroby so zapustnou hlavou, alebo potom
tie tvoje vystupky.

> A otvory pro závity jsem schválně vymodeloval tenčí, protože jsem
> potom vrtákem upravoval na přesných 2,5 mm a následně do nich řezal
> závit. Kdybych závity neřezal, nebylo by potřeba je převrtávat.

Ja som mal na mysli otvory bez zavitov. Proste tu M3 cez to prestrcis,
zavit ma az distancny stlpik. To tvoje riesenie je podla mna zbytocne
komplikovane. Ale ty mas inu aplikaciu ako ja.

> No jistě, že to ten plast vydrží. Pokud konektor nepřipojuješ
> kladivem.

To som rad, ze to vydrzi aj uder kladivom, ale pre istotu sa spytam na
hrubku tej steny. Ten konektor ma dva typy montaze, do dps a druhy na panel
a podla toho
treba volit hrubku toho plastu, resp. doriesit tie vystupky na sroby M3.
Ale to je uz asi len zbytocny detail, ktorym sa netreba moc zaoberat.

Dakujem ti pekne za odpoved a uz ti slubujem, ze sa uz nic pytat k tejto
teme nebudem... Lebo mam pocit, ze ked sa nieco spytam, tak to tu na chvilu
zmlkne a nechcem Ta moc vystavovat neprijemnym situaciam. Len som sa spytal
na to, co by som mohol eventualne potrebovat sam a myslel som si, ze by to
mohlo zaujimat aj ostatnych. Ale moje otazky su skor asi pre navrhara resp.
designera krabiciek, ten by mohol mat o mechanickych vlastnostiach tych
plastov asi lepsiu predstavu.

A.