Krabicka pre uni DPS - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 13:37:35 CEST 2014

Ahoj,

mam par otazok a myslim si, ze by to mohlo zaujimat aj ostatnych, tak sa
spytam cez konferu.

> Když tu teď napíšu, kdo chce nějakou krabičku vyrobit, ať si pošle
> rozměry, tak se pár zájemců jistě najde. Nebo ne? :-)

Tak ja sa budem zatial len pytat. Eventualne by som mozno potreboval nejaku
krabicku na moju bastel - dosku, tu je link na nejake tie foto, aby si mal
predstavu:

https://plus.google.com/105349252015445413700/posts

Moja predstava je taka, ze by si mi vytlacil take U, kde by v zakladnej
rovine boli vystupky pre 4 srobiky a distancne stlpiky, na ktorych by bola
prichytena ta dps o dno. Moja otazka prva je, ci sa da urobit nejaka
predtlac na otvory srobikov, ktora by sa dala vypalit len hrotom letovacky
a dobrusit pilnikom, pripadne vylomit srobovakom. Viem, ze to je moc
bastlicske riesenie, ale miesto na dalsi raroh - vrtacku v skrini uz nemam,
tak ma zaujimaju taketo rozne alternativy. Druha otazka sa tyka pevnosti
toho materialu. Na tom mojom bastli sice este nie su, ale urcite si vies
predstavit po stranach konektory. Zatial holdujem klasickej Cannon DB9.
Myslis si, ze by ten plast vydrzal tlak pri pripajani a vytahovani
protikusu a cele sa to nedolamalo v skusobnej prevadzke? Ta cela krabicka
by mala byt pripevnena na stenu.

Pytam sa na tuto alternativu preto, lebo som pozeral nejake hotove krabicky
a ziadnu taku hotovu, ktora by bola podla mojich predstav som nenasiel.

Dakujem za info.

A.