OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 4 17:41:27 CEST 2014

Zkuste si prosím sám odpovedět na otázku: kdybyste se díval třeba
na pořad o vaření, byl by pro Vás přesvědčivější kuchař-fachman,
kterému to pod rukama jen hraje, nebo nejaký puberťák, kterého
by někdo navigoval, a který by neuměl pořádně chytnou nůž do ruky
(ne proto, že by byl nešikovný, ale prostě ještě nemá praxi).

Dost často se dívám na ruzná videa třeba o obrábění, a rozhodně
můžu říct, že je velký rozdíl mezi tím, když to dělá někdo hodně šikovný
a někdo spíš nešikovný. Pak často i možná jinak dost dobré video
nedokoukám (pokud to tedy není něco, o co mám eminentní zájem).

Takže montáž tiskárny, kde Vy byste montoval a syn Vás přitom
točil, by byla (podle mě) určitě přínosnější.

PL

Tak to mám úplně jiný názor. On mi teď odjel zase k babičce, budu
chvíli točit bez něj, ať chci nebo ne, ale pokud budu dělat návod na
stavbu Rebela, bude to jistě on, kdo bude stavět, já mu budu dávat
pokyny :-) Jestli ovšem bude on chtít a bude mít čas, až bude škola.

Pak mám dvě malé roztomilé holky, které se mnou točit nechtějí, ani se
k 3D tisku moc nehodí :-)

Petr Zahradník, počítačový expert