OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 18:02:53 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od Petr Labaj:

> Zkuste si prosím sám odpovedět na otázku: kdybyste se díval třeba na
> pořad o vaření, byl by pro Vás přesvědčivější kuchař-fachman,
> kterému to pod rukama jen hraje, nebo nejaký puberťák, kterého by
> někdo navigoval, a který by neuměl pořádně chytnou nůž do ruky (ne
> proto, že by byl nešikovný, ale prostě ještě nemá praxi).

Nemám s tím problém. Ve spoustě pořadů o vaření jsou motáci, kteří to
neumějí.

> Dost často se dívám na ruzná videa třeba o obrábění, a rozhodně můžu
> říct, že je velký rozdíl mezi tím, když to dělá někdo hodně šikovný
> a někdo spíš nešikovný. Pak často i možná jinak dost dobré video
> nedokoukám (pokud to tedy není něco, o co mám eminentní zájem).

No tak ten můj puberťák už postavil Rebela, který tiskne, a na stole v
pokojíčku má Prusu i2 před dokončením, kterého jsem mu zadal jen tak z
legrace s tím, ať si ho postaví celého sám, že já mu pouze vytisknu
díly, které si sám najde a dodá mi je, nařežu mu vodící a závitové
tyče, jejichž délku si zjistí, a vyfrézuju mu hliníkový stůl, když
dodá nákres.

> Takže montáž tiskárny, kde Vy byste montoval a syn Vás přitom točil,
> by byla (podle mě) určitě přínosnější.

Tak šroubovat umí asi lépe než natáčet, navíc na to máme stativ.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem