OT - Zabaleni 3D tiskarny Rebel 2 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 4 17:10:15 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.8.2014 od Petr Labaj:

> Prosím příště už ne formou dotaz-předem známá odpověď.

Já jsem vůbec netušil, co bude říkat, my jsme se předem nedomlouvali.
Možná tomu nebude nikdo věřit, ale já jsem synovi řekl, že jdeme točit
video. On se mě ptal, co má říkat, a já jsem mu řekl, že to je jedno,
že ho něco určitě napadne :-)

> Ale použití puberťáka je podle mě dost kontraproduktivní. Takového
> dorostence (muže) snese člověk tak maximálně toho svého (co mu taky
> zbývá, že), ale většina chlapů (a myslím že i ženských) nemá potřebu
> je vyhledávat. Děti jsou roztomilé úplně malé, a pak zase až když už
> mají co říct. V tom mezičase se na ně člověk rád podívá snad jen na
> videu, kde dělají nějaké kejkle na skateboardu nebo in-line.

Tak to mám úplně jiný názor. On mi teď odjel zase k babičce, budu
chvíli točit bez něj, ať chci nebo ne, ale pokud budu dělat návod na
stavbu Rebela, bude to jistě on, kdo bude stavět, já mu budu dávat
pokyny :-) Jestli ovšem bude on chtít a bude mít čas, až bude škola.

Pak mám dvě malé roztomilé holky, které se mnou točit nechtějí, ani se
k 3D tisku moc nehodí :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem