Re: Bootování přes USB

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Duben 29 08:59:21 CEST 2014

LPC11U2x a LPC11U3x je mozno programovat pres USB. Kdyz se pri bootu
rozhodnou pro programovani (nenajdou program nebo je "vhodne prizemneny"
odpovidajici vstup), pak se podle stavu jineho vstupu (obvykle se pripojuje
k napajeni od USB) rozhdou pro upgrade FW pres USB. V takovem pripade se na
PC jevi jako USB disk a program (binarku) se tam proste zkopiruje.

Pro nahravani FW USB je tusim i nejaky specialni "USB device class", umi ho
az vyzsi MCU od NXP (a jsou tusim bez flash - nahrava se pokazde - ale
zkusenost nulova, bez zaruky)
Marek