Nákup programátoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 25 16:00:34 CEST 2014

Zdravím,
  ano, to je přesně důvod, proč požaduji universální zařízení. Jak už tu šlo
v několika threadech, starými zařízeními, konkrétně telefonními ústřednami,
se opravdu zabývám a někdy jsou tam desky spáchané tak, že v nich jsou ruské
EPROM a jiné, pinově kompatibilní, ale od jiného výrobce (ani české, které
taky existovaly) tam prostě nefungují. Nevím proč, ale je to tak. Tak proto
jsem explicitně mluvil o těch ruských. Ale trošku jsem to přepísk, nejmenší,
co se tam používají, jsou ekvivalenty 2716 :-).
  Naproti tomu bych chtěl, aby se programátor dal použít např. i na tu
28C010, která vlastně je prvním obvodem, který "nedal" ten LabPROG. To beru
tak za "střednědobé zařízení". Nu a chtěl bych, aby to třeba umělo naprgat
i klasiku jako 8[79]C51 a podobné. Pokud s tím půjdou i novější, třeba nějaké
AVR, PIC atd., nebudu proti, ale po pravdě řečeno bych v tomto případě
preferoval oblast "staré - střední" před "střední - nová", kdyby nešlo
vše dohromady :-).
  Pavel