Nákup programátoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 25 15:52:47 CEST 2014

Obecne asi mate pravdu...ale pokud vezmu do uvahy lidi co se treba
hrabou ve starsich vecech tak tam je situace naprosto opacna. Viz pred
casem jak jsem sem daval CNC rizeni, ktere bylo napechovane od shoda
dolu EPROMkama.
Nebyt toho, ze tu mam zasitej PREPROM od Elnecu, tak by byl kolega v
haji. Ted ma komplet rizeni zazalohovane.

RV