Nákup programátoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 25 16:11:46 CEST 2014

Probleme je asi v tom, ze ted se v podstate pouziva hlavne seriove
programovani. Takze HW programatoru ma nejake ridici fousy a pak hodiny
a data.

Ty stare IO se zase programovaly vesmes paralelne. To jsou proste
neslucitelne zalezitosti.

Bylo by fajn nejake seriove programovadlo typu PonyProg (snadno
spichnutelne) a k nemu udelat "paralizator" ;-) - ze by se do nej sypala
seriova data a on by to prepakoval na paralelni sekvence.

RV