Re: Zálohovaný zdroj 12V/15A pro trvalý provoz

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Září 23 17:21:11 CEST 2013

Takže když budu baterku při nějakých 10V - 10,5V odpojovat, tak nemusím nic
moc víc řešit, ne? Připojím k tomu tvrdých 13,8V přes pojistku řekněme 30A
a je to?

Co je lepší na odpojování těch baterek? Nějaké relé, nebo N-FET v záporné
větvi?

Radši bych tam měl P FET v kladné větvi, ale ty mají asi větší Rdson, nebo
už doba pokročila?

Honza Půhoný