LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 21 15:42:55 CEST 2013

 21.9.2013, 15:36:40

Pausalni hodnoceni od stolu, jsou k nicemu.
Je treba kazdy konkretni pripad posoudit, technicky i ekonomicky
KVALIFIKOVANOU a DUVERYHODNOU osobou.
Obecni rada slozena z pekare, zverolekare, hasice, ucitelky zemepisu a
rekreologa ji neni. A podomni obchodnik s LEDkama uz vubec ne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz