LED verejne osvetleni - pokrok nebo omyl?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Sobota Září 21 14:54:27 CEST 2013

Nemel jsem na mysli jen LEDky v Libocanech.
Zajimaly mne nazory zucastnenych na tento novy trend.

A pokud ma nektery ucastnik konfernence v obci LED verejne osvetleni,
tak jaka je s nim spokojenost ci nespokojenost.

Jiri Sladek