STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 16 13:03:13 CEST 2013

>Nevyhodou [F3] moze byt cena kedze tie F1 vedia byt naozaj zaujimavo lacnejse

A ktoreze menovite?
Je fakt, ze F3 sa nerobia pod 64kB FLASH, takze "low-density" F1 (s
koncovkou 4 alebo 6) budu zrejme lacnejsie.
Pokial som porovnaval F1 a F3 s podobnou vybavou, tak rozdiely mi
vychadzali tak okolo 10%... Ale mohol som nieco prehliadnut.

>Zatial by som ale povedal ze F3 sa ST celkom podarila, akurat 72MHz
>nemusi pri riadeni motorov a v podobnych aplikaciach vzdy stacit.

Vykonu a pamati u (lubovolneho) MCU nikdy nie je dost... ;-)

wek