STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Září 16 12:40:28 CEST 2013

Suhlasim, F3 ma vyspelejsie periferie ako ostatne. Aj co sa tyka analog
vlastnosti uz to nieje taka tragedia ako rada F2/F4.
Nevyhodou moze byt cena kedze tie F1 vedia byt naozaj zaujimavo lacnejse
a low-cost F0 nemusi stacit dostupnymi preriferiami.
Zatial by som ale povedal ze F3 sa ST celkom podarila, akurat 72MHz
nemusi pri riadeni motorov a v podobnych aplikaciach vzdy stacit.

Stano