STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Září 16 14:04:03 CEST 2013

Jedna s veci, kvuli kterym prechod na F3 nepujde je FSMC, jestli jsem
dobre koukal, tak F3 ho nema. Na ovladani grafickych displeju je to
celkem prima (pokud teda nepocitam primo pripojeni pameti).

PK