STM32L152RB problem s interruptom na I2C

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Neděle Září 15 22:15:50 CEST 2013

Zdravim,
v DMA rezimu prenasite vice jak jeden  byte ? Tak to je popsano v Err... .
Jinak pouzivame SW implementaci I2C prave z duvodu vsech moznych chyb I2C.

Pokud vim, tak v knihovnach od ST jsou rutiny na DMA prenos, ty to zablokuji jen do doby vyslani startu na I2C ci prvniho byte... ? Dival jste se tam ?

Docela by me taky zajimalo, zda nekdo provozuje produkcni I2C s hw implmenetaci ST. A zda to ma vyznam pro komunikaci jednoho ci dvou bytu v prenosu ... ?

Jirka