STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Stano stano.hw na gmail.com
Neděle Září 15 19:27:13 CEST 2013

Vyzera to tak ze tie aj ked merzera medzi jednotlivymi preruseniami je
cca 530ns.
Co sa tyka DMA uz ju pouzivam ale chcel som si to vyskusat najprv beznej.
Spominate priklady s DMA, tie od ST co som vydel sice pouzivaju DMA ale
zablokuju task az kym neskonci I2C transakcia.
Kombinaciu DMA + IRQ tak aby I2C neblokovalo task sa mi najst
nepodarilo, ak taku poznate rad sa na nu pozriem a dufam ze sa aj nieco
poducim.