STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 15 15:19:53 CEST 2013

No, bez presnej znalosti zdrojakov tazko povedat, ale moze to byt pokojne
aj tak, ze kedze puhe nastavenie STOP bitu v riadiacom registri nezhodi
inkriminovany flag hned, ale az po vygenerovani fyzickeho stopu,
prerusenie sa vyvola okamzite po predchadzajucom (v tail-chainingu); ale
medzicasom sa uz stihne fyzicky ten STOP vygenerovat, hardware pritom ten
flag vynuluje, a preto ho tam neuvidite...?

1.9us to je pri 32MHz nejakych 60 cyklov - entry a exit ISR zoberie tak
polovicu toho (presne cisla si nepamatam a cez vikend sa mi to nechce
hladat).

Z toho vyplyva nasledovne: vsetky priklady, co som videl, boli s DMA -
neoplati sa kniznicu tahat tym smerom?

wek