STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Stano stano.hw na gmail.com
Pondělí Září 16 01:26:39 CEST 2013

DMA pouzivam pre prenos viac nez 1 byte, pre jeden byte pouzivam IRQ.
V ST je kniznica CPAL, ta pouziva DMA aj IRQ. Dival som sa donej ale
nemozem povedat ze ju ovladam do posledneho riadku, je totiz postavena
na makrach a pisana takym stylom ze kym sa dostanete k informacii do
akeho registra to vlastne zapisuje a co zapisuje prejdete mnoho a mnoho
definicii a definicii definicii...
Povedal by som ze ked sa snaha o abstraktnost prezenie vedie to k
maximalne necitatelnemu kodu, zial tato kniznica je toho prikladom.

A odpoved na vasu otazku, ta periferia na F1/L1 o ktorej je tento thread
je naozaj problematicka ale skusal som aj I2C na F0/F3 a to bola priam
radost. Ta mi prisla naozaj user fiendly. Pokial sa nejedna len o 1..2
byte HW periferia urcite zmysel ma. A na tej F0/F3 STM aj na ten jeden byte.