OT na sobotu: Žáruvzdorné lepidlo

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Říjen 12 10:57:10 CEST 2013

je to šamot, ale nějak neodhadnu rozměr. Jestli to je na nějakou pec, tak
do 20cm? Já bych to nelepil, už sem spravoval mnoho kamen, ten tmel je
dobrý jen na opravu prasklin, případně k fixaci kachlí a ucpání spár, není
"samonosný".  Zrovna sedím u starého sporáku na pevná paliva a tam je zase
okolo přikládacích dvířek ze šamotu obdelníkovej rámeček, z výroby je
rozdělen a 3 díly a ty se k sobě jen přitmelí, ale sedne si to do pacek ve
smaltovaném plechu.
Zkuste to s rozměrem poptat třeba tady u nás
http://www.keramika-letovice.cz/samotove-vyrobky.php , případně se
informujte na tu tvarovací a licí hmotu, jetsli by z toho kroužek nešel
vyrobit.
Šamot není drahý , obyčejná plochá tvarovka stojí do 100kč.