OT na sobotu: Žáruvzdorné lepidlo

Sobota Říjen 12 09:21:53 CEST 2013

Dobré ránko přeji,

     nemá někdo prosím tip na typ lepidla pro vysoké teploty? Potřebuji
slepit takovýto kroužek
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/pec_krouzek.jpg z
neznámého materiálu, ale asi to bude šamot. Je to mezi kus mezi skříňkou
pícky a muflý.

     Kamnářským tmelem to nedrží, hnedka se to rozpadlo. Jinak doma máme
různé běžné chemikálie a nově i vodní sklo. Na webu jsem nějaká lepidla
našla, ale většinou hrozně drahá nebo ve velikých baleních (a také
drahá). Toto vypadá docela dobře
http://www.eshop-simecek.cz/univerzalni-lepidlo-grena-klebepaste-1-kg/17784
ale zase je to veliké balení a do půl roku by se mělo zpracovat, což asi
nehrozí.

     Jak moc se pec umí rozpálit nevím, žádný teploměr co mám neumí
měřit takto vysoko. Mufle se ale rozpálí do světle rudého žáru.

     Děkuji za případné postrčení :-)

     Saša Svobodová