V cem simulovat 5..10GHz kovovy rezonator?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Listopad 12 22:45:23 CET 2013

Ahoj,

mam pre teba jeden taky navrh. Co keby si si kupil plechovku cervenych
fazuli. Z fazule by si si urobil salat so sladkokyslim nalevom a cibulkou a
z tej plechovice by si si urobil taky pokusny rezonator. :)

A potom si dohodol jedno poobedie na analyzatore a trochu sa s tou
plechovkou pohral. Vies ono to urobis ovela rychlejsie na tom analyzatore
nez to len nastavis a spocitas v tom CST. A hlavne uvidis co mera
analyzator a co lezie z tych tvojich simulacii. A druhak mozes robit rozne
frekvencne pasma, lubovolny pocet bodov a tak. Na tom analyzatore to bude
max par minut v porovnani niekolkych dni stravenych so solverom.

A.