Hláška FTP serveru (Re: Jak na legální aktivaci Windows XP)

Pondělí Listopad 11 20:22:39 CET 2013

Hezký večer,

	děkuji za tip, ale tentokrát je v tom Huawei nevinně, protože s
přetíženým serverem se nedá nic dělat. Tedy ze strany klienta. Už to
zase běží. A zkušenost s modemem mám výbornou, ale nechci o tom mluvit,
protože to nechci zakřiknout :-)

	Saša Svobodová