Hláška FTP serveru (Re: Jak na legální aktivaci Windows XP)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 12 00:10:24 CET 2013

No jestli opravdu vlastníte zmíněný HG520 tak jste zjevně ještě
nepoužila port forwarding, nebo více klientů ( kombinace 802.11b a  g )
na wifi, nebo nějaký tunel ( VPN ) Další problém bývá s QOS pro
internetovou telefonii
- při vytížení internetu to prostě interní přednastavený QOS nezvládá
balancovat, alespoň ne v reálném čase, takže to pokoktává. Další problém
je při max. vytížení uploadu..  To totálně zabetonuje i download
a internet ( pro další klienty na modemu )  je nepoužitelný, což je sice
z principu normální, ale chytřejší modemy si pásmo "uploadu" trochu
šetří pro další možný spuštěný download a s uploadem umí "zacházet"
podle lokálního vytížení.
Dále majzla na vysílání druhého defaultního SSID VOIP!!!!  Většina lidí
toto druhé SSID nevypne. A ono vedele vysílá a jeho MAC adresa odpovídá
defaultnímu WEP klíči pro tento SSID  :-(
Protože většina lidí ho nezmění, změní maximálně key pro "hlavní" a
nastavované SSID  :-(  Takže na VOIP není problém se připojit pro
kohokoliv, kdo o chybě v defaultním nastavení ví :-(

Fak je, že pro běžné uživatele kteří pokročilejší featury nepoužívají to
asi vyhovuje a narozdíl od Zyxelů alespoň nemrzne :-)