Hláška FTP serveru (Re: Jak na legální aktivaci Windows XP)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 11 18:41:50 CET 2013

Jaké máte připojení?  Pokud používáte ADSL od kyslíků a Huawei  HG520
modem tak zkuste modem přepnout do bridge ( neroutovat na vnitřní
10.0.0.x adresu jak je nastavený v defaulu)
a nastavit příslušně  jedno  PC na LAN1.  Prostě budete mít veřejnou IP
adresu rovnou v PC bez routu bez NATu atd,  což tem modem někdy nezvládá
dobře ( včetně  VPN )
Jde  konkrétně o verzi modemu, která byla dodávaná s klasickým
transformátorovým napaječem. Verze se spínaným zdrojem je i HW jiná a
neměla by to dělat.
Poznat to jde na modemu - střídavé napájení 12V/1A   nebo stejnosměrné
15V/0,5A.

Naprosto nejlepší je u jakéhokoliv ADSL připojení vytáčet to a dál
routovat něčím externím ( mikrotik, ASUS WL-5xx  atd... ) a modem
používat opravdu jen jako modem a využívat
jen jeho modemovou část. Pak se opravdu nestávají podobné věci jako že
zamrzá tunel, FTP nebo modem nezvládá dělat  správně NAT a jiné věci
okolo sítě.

Nová verze Huawei pro VDSL  HG622 by měla být alespoň dle mých testů
bezproblémová, i když výšeuvedené platí obecně.