Rozdil mezi TL072 a 082

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 6 17:55:30 CET 2013

No elektricka kytara samozrejme nehraje jen chvenim strun - i na
elektrickych kytarach hraje drevo - jen neni treba aby se energie struny
menila zvuk - takze nepotrebuje ozvucnici/rezonancni skrin. To by se to
pak mohlo delat treba z recyklovaneho toaletaku. Rozdily ve zvuku jsou
znacne prave v pouzitem drevu, tvaru nastroje a treba materialu kobylky,
struniku atd. Je nutne aby struna rezonovala a nebyla materialem tlumena.

Ten nastroj pokud se nepletu je nazvucenej piezo snimacem za kobylkou,
zadne scifi se nekona. Nicmene kontrabas je jeden nejproblematictejsich
nastroju na nazvuceni - tady je o tom dosti pekne povidani:

http://www.music-store.cz/clanky/aby-basa-byla-slyset

RV