Rozdil mezi TL072 a 082

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 6 18:36:51 CET 2013

Dobry vecer,

2013/11/6 Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>

> [...]
> elektrickych kytarach hraje drevo - jen neni treba aby se energie struny
> menila zvuk - takze nepotrebuje ozvucnici/rezonancni skrin. To by se to pak
> mohlo delat treba z recyklovaneho toaletaku. Rozdily ve zvuku jsou znacne
> prave v pouzitem drevu, tvaru nastroje a treba materialu kobylky, struniku
> atd. Je nutne aby struna rezonovala a nebyla materialem tlumena.
>
> Ten nastroj pokud se nepletu je nazvucenej piezo snimacem za kobylkou,
> zadne scifi se nekona. Nicmene kontrabas je jeden nejproblematictejsich
> nastroju na nazvuceni - tady je o tom dosti pekne povidani:

Vdaka za clanocek. Aj ked som z toho scifi-vedu robit nechcel, myslim si,
ze nieco z tych rezonancii v tom nastroji musi byt aj bez elektroniky.
Proste ani najlepsi snimac a cloud n-pocitacov nenahradi jednu dobre
nastavenu rezonanciu. Tak ako to pisete vyssie. Mne len nebolo jasne ako to
snimaju. Takze uz viem, ze tam maju piezo najlepsie v priamo v kobylke...

A.