Rozdil mezi TL072 a 082

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 6 17:12:46 CET 2013

No bol som presvedceny, ze nieco z tej fyziky v tom bude, ze to nejak hra
cez rezonancie toho dolara a zbytok dopocitaju nejakym dsp-algoritmom. Ale
tie senzory na vsetky tie featury mi jasne teda nie su, ked to napocitam,
je to 6 senzorov a to by museli byt na tych obrazkoch vidiet. Myslim, ze
miniaturizacia senzorov az tak velmi zase nepokrocila.

A.