OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Pondělí Listopad 4 18:11:41 CET 2013

Ano, 150 Kč jednou za dva roky je pro mě pár korun.

Přesně takhle vznikají všechna nesmyslná nařízení, ušetřilo BY SE spousta
peněz, vody, papíru, elektřiny... a pak přijde zákaz žárovek, vysavačů a
podobné nesmysly. Teď zas chtějí kafrat i do toho, kolik vody stačí ke
spláchnutí záchodu... (o tom už jsem jednou slyšel, někde už to před pár
lety zavedli a výsledek je, že se musí splachovat víckrát...)

A myslím si, že nemáte pravdu. V reálu by to neušetřilo skoro nic, protože
99% zákazníků by si stejně koupilo telefon i s nabíječkou, protože cenový
rozdíl by byl minimální a řekli by si, že další nabíječka se hodí. (Pokud
by tu starou ještě měli, ono to může odejít jako každá jiná elektronika, je
to malý spínaný zdroj, taky se to může mechanicky rozbít, pes to rozkouše,
ztratí se to atd. atd. atd.)

P.K.