OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Pondělí Listopad 4 18:04:30 CET 2013

Protože dneska mají telefony v sobě spoustu paměti se spoustou dat, která
je pak možné jednoduše dostat do PC. USB konektor v sobě sdružuje jak
nabíjecí funkci tak tu datovou. Jinak by na telefonu musely být dva
konektory.

P.K.