OT Unifikace konektoru u telefonu Re: [OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 6 08:05:20 CET 2013

Dovolím si malou poznámku - dokud mi telefon vydržel nabitý týden,
stačila mi nabíječka jedna. Dneska mám jednu nabíječku doma, jednu v
práci a ještě jednu nosím v brašně na notebook. Fajn je, že k telefonu
dodali adaptér s velkým USB a datový kabel s uUSB, tak je to dost
univerzální. Ty tři nabíječky sdílím s dalšími uUSB zařízeními, takže
jedna nabíječka ke každému zařízení je tak akorát a unifikace konektoru
je skvělá.

A přesně jak říkáte - nabíječky běžně odcházejí. V práci spravujeme asi
200 služebních mobilů a nemám pocit, že by se nám tu funkční nabíječky
nějak hromadily. Nadbytek máme pouze velkých nokií, u kterých je
robustní konektor a klasické trafo, ty vydrží věky. Ale ostatní typy
obvykle odejdou s telefonem - vylomí se konektor, ukroutí kabel, odejde
elektronika...

JMN