mierne OT - naozaj je lepsi blby preklad ako anglicky original? (Farnell)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 31 09:35:36 CEST 2013

Nastastie mouser sa da prepnut z cestiny do anglictiny, aj ked ste na
cz.mouser.com
Na druhu stranu, blby preklad sa da urobit aj z polstiny. Marne som
uvazoval, co je "automobilovy transformator" - ono je to autotransformator.
Pred nejakou dobou "automobilove transformatory" v ramci zmatenia
nepriatela premenovali na "automobilove rele".

Dňa 31. mája 2013 9:31, Ondřej Kozumplík <kozond-konf na seznam.cz>napísal(-a):