[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 09:30:56 CEST 2013

No jo no...ja bych to tak take nejradsi udelal - jenze vidite to sam uz
jen tady - at udelame co udelame tak to proste bude spatne...

Nicmene tohle budeme delat jen nejakou dobu, protoze to neni ani realne
- to bysme se z toho zblaznili v tom objemu. Ted to delame jen kvuli
tomu, ze proste driv to z hlediska zakazniku fungovalo prestoze nemelo a
financni ztraty pro zakazniky by mohly bejt docela velke. Vezmete si ze
poslete za mesic treba 1000 obycejnych dopisu kazdy za cca 12Kc a az za
mesic se treba dozvite, ze jste vyhodil 12.000Kc protoze proste ty
dopisy maji spatne adresy. Ja myslim, ze byste byl rad ze vam nekdo od
nas zavola a ze ty dopisy jsme vam zdarma prebalily.

Radek Vicek