[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 17 09:52:34 CEST 2013

No jako zakaznik bych samozrejme rad byl, ale kdybyste se na to vykaslali
(plnym pravem), nebo si za to douctovali prebaleni (taky plnym prave, to by
bylo navic asi nejcistsi reseni - lup ho dalsich 24 korun navic za
viceprace), tak by zakaznik zjezdil svoje systemaky a neco by je s tim nutil
delat, ona ztrata 12.000Kc uz neni tak uplne prehledutelna ani ve vetsi
firme. A kdyby se to melo opakovat (a vy k tomu dodate rozumne zduvodneni),
pak moc neverim tomu, ze by se to "samovolne" nezlepsilo.

Ale netusim, proc ty vicenaklady nechavat na sobe. U svych zakazniku take
toleruju ledacos, ale presne do te doby, dokud na to ja mam financne a
casove, jinak se mi uz vyplaci je to naucit lip - a pokud i tyhle pokusy
selhavaji, tak je presvedcit, ze uz ode mne opravdu nic dalsiho nechteji
(bohuzel i to jsem uz zazil a musel udelat).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 17, 2013 9:30 AM
Subject: Re: [OT] DopisOnline (postservis.cz)

No jo no...ja bych to tak take nejradsi udelal - jenze vidite to sam uz
jen tady - at udelame co udelame tak to proste bude spatne...

Nicmene tohle budeme delat jen nejakou dobu, protoze to neni ani realne
- to bysme se z toho zblaznili v tom objemu. Ted to delame jen kvuli
tomu, ze proste driv to z hlediska zakazniku fungovalo prestoze nemelo a
financni ztraty pro zakazniky by mohly bejt docela velke. Vezmete si ze
poslete za mesic treba 1000 obycejnych dopisu kazdy za cca 12Kc a az za
mesic se treba dozvite, ze jste vyhodil 12.000Kc protoze proste ty
dopisy maji spatne adresy. Ja myslim, ze byste byl rad ze vam nekdo od
nas zavola a ze ty dopisy jsme vam zdarma prebalily.

Radek Vicek

Dne 17.5.2013 9:08, Pavel Kutina napsal(a):
> "Takze misto toho abysme takove dopisy (s pulkou adresy) normalne dali do
> posty a tam skoncily jako nedorucitelne (vrati se pak odesilateli) tak
> tady sedi ted lidi po praci a prebalujou a neschopne zakazniky tyhle
> dopisy rucne do okynkovych obalek a obchodnici volaj temto zakaznikum
> aby s tim neco udelali a ti se citi dotceni, ze po nich chceme aby
> dodrzeli elementarni technologicke zalezitosti."
>
> No a prave tohle je naprosto nekoncepcni a spatne. Kdyz to neudelate,
> tak se jim vrati tu 20% odeslanych, tu 100% odeslanych - a pak si zacnou
> [...]
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.